11.03.2019

Aurinkoteknillisen yhdistyksen vuosikokous

Kokouskutsu

Yhdistyksemme vuosikokous pidetään keskiviikkona 27.3.2019 Helsingissä. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset vuosikokousasiat. Kokouksen päätteeksi Scanoffice Oy:n edustaja esittelee yritystä.

Aika:                     27.3.2019 klo 18.00
Paikka:                 NAPS Solar Systems Oy
Osoite:                 Ruosilankuja 4, 00390 Helsinki

Tervetuloa !

Porvoossa 11.3.2019

29.10.2018

Aurinkosähkö kiinnostaa taloyhtiöissä – miten esteet ylitetään?

Paikka: Aalto-yliopisto, Töölön kampus, Arkadia-rakennus, Lapuankatu 2, 00100 Helsinki, luentosali Valio
Aika: keskiviikkona 31.10.2018 klo 16:30-19:00

Näytä kaikki
10.11.2015

Aurinkoenergiaa kehitysmaihin – sähköllä kova kysyntä

Ulkoministeriö tukee yrityslähtöisiä kehityshankkeita, joilla on mahdollista synnyttää liiketoimintaa myös Suomeen. Kehitysyhteistyössä on vankka jalansija aurinkoenergialle ja teknologian kehitykselle sekä yritystoiminnalle ja viennille.

Tätä viestiä toi ulkoministeriön energia-asiantuntija Henri Horn 4.11. järjestetyssä Aurinkoenergia ja kehitysyhteistyö -seminaarissa. Tekniikka elämää palvelemaan (TEP) ja Kepa ry järjestivät seminaarin, jonka tärkeimpänä antina on kannustaa aurinkoenergian parissa toimivia yrityksiä myös kehitysyhteistyöhön ja kehitysmaiden markkinoille.

23.10.2015

Jääkö Suomi jälkeen?

Uusiutuvan energian määrä kasvaa maailmalla. Suomessa näyttäisi sen sijaan kehitys junnaavan paikallaan, kuten Aalto-yliopiston professori Peter Lund totesi Green European Foundationin järjestämässä seminaarissa 19.10.2015.

Euroopan energiaratkaisut puhuttavat Pariisin ilmastokokouksen lähestyessä. Maanantaina Helsingissä järjestetyssä energiapoliittisessa seminaarissa Peter Lundin kommenttipuheenvuoron pääpointit olivat:

Näytä kaikki

Yritysjäsenet: Luotettavat toimijat Suomessa