ATY Seminaarin ohjelma julkaistu.

Aurinkoenergia Suomessa – seminaarin ohjelma on julkaistu. Messukeskuksessa pidettävän seminaarin esityksissä voit kuulla mm. kansanedustaja Satu Hassin mielipiteen aurinkoenergian osuudesta Suomen energiastrategiassa, Arkkitehti Pekka Hännisen näkemyksen aurinkoenergian integroinnista rakennuksiin ja 14 muuta asiaan liittyvää puheenvuoroa.   Katso koko seminaarin ohjelma ja ilmoittaudu mukaan!

GreenEnergy Finland:lle menestystä kilpailussa

GreenEnergy Finland Oy (GEF) on valittu kansalliseksi voittajaksi edustamaan Suomea European Business Awards -kilpailussa (EBA). Valinnassa korostettiin GEF:in innovatiivisuutta, menestystä ja yritysetiikkaa. EBA nostaakin esiin menestyvien eurooppalaisten yritysten innovaatioita, osaamista ja parhaita toimintatapoja. Jo kymmenettä kertaa järjestettävä kilpailu on talouselämän, tiedemaailman, politiikan ja median kokeneiden vaikuttajien toteuttama ja houkutteli mukaan tänä vuonna yli 33,000 yritystä … Lue lisääGreenEnergy Finland:lle menestystä kilpailussa

Keskustelutilaisuus aurinkosähkön standardoinnista 20.9.2016

Tervetuloa keskustelemaan aurinkosähkön standardoinnista (muistathan ilmoittautua tapahtumaan viimeistään 13.9.2016). Aika: Tiistaina 20. syyskuuta 2016 klo 12.30 – 16.00 Paikka: SFS, Malminkatu 34, 00100 Helsinki, neuvotteluhuone 256. Suomessa kiinnostus aurinkosähköön ja sähkön pientuotantoon on yleistymässä. Sähkön tuottajien verkkoliitäntävaatimuksia koskevasta verkkosäännöstä on julkaistu uusi EU-komission asetus 2016/631. Aurinkosähkölaitteistoon liittyvät kansainväliset ja eurooppalaiset standardit ovat parhaillaan uudistumassa. Standardit … Lue lisääKeskustelutilaisuus aurinkosähkön standardoinnista 20.9.2016