Energiakävely 9.5.2017 Satakunta

Energiakävely-tapahtumissa asukkaat, yritykset ja kaupunki avaavat jälleen ovensa yleisölle kertoakseen kokemuksensa uusiutuvan energian ratkaisuista, keinoista säästää energiaa ja energiatehokkuudesta. Kokemusten jakamisella halutaan edistää ratkaisujen levittämistä ja uusiutuvan energian käyttöä. Tapahtuman voi järjestää koska vain. Kunnilla ja muilla järjestävillä tahoilla on mahdollisuus saada tapahtumalleen kansainvälistä näkyvyyttä järjestämällä Energiakävely 19.6-25.6.2017 aikana, jolloin tapahtuma on automaattisesti osa Euroopan Energiaviikkoa. … Lue lisääEnergiakävely 9.5.2017 Satakunta

Aurinkotori Tampereella 5.6.2017

SunRetu-hanke järjestee yhdessä Aurinkoteknillisen yhdistyksen kanssa Aurinkotori-tapahtuman Tammelantorilla. Tapahtumassa esittelyssä aurinkoenergiaa hyödyntäviä ratkaisuja.  Aurinkotori järjestetään yhdessä Ympäristötorin kanssa, jossa puolestaan esillä kierrätys ja puutarha. Ajankohta: 5.6. klo 16-20   Kartta: http://bit.ly/2mnxBmK Ympäristötorin 2016 Facebook-sivut: https://www.facebook.com/events/1667275260195270/ Ympäristötori on osa Tampereen Vihreää viikkoa. Tapahtumaan hyväksytään vain kestävään elämäntapaan liittyviä esittelijöitä.   Lisätiedot: Ekokumppanit Oy ekokumppanit@ekokumppanit.fi

KOHTI MEGAWATTILUOKKAA -aurinkosähköseminaari

Tervetuloa KOHTI MEGAWATTILUOKKAA -aurinkosähköseminaariin!  Aika ja paikka: To 4.5.2017 klo 8.30-15.30, ICT-talo, Joukahaisenkatu 3, TURKU   Solarleap-hankkeet, Turun AMK ja SAMK kutsuvat kaikki kiinnostuneet mukaan kuulemaan ja keskustelemaan  aurinkoenergian hyödyntämisen seuraavista askeleista Suomessa.  Aurinkoenergia-alan johtavat asiantuntijat kertovat mitä mahdollisuuksia ja haasteita megawattiluokan aurinkosähkölaitoksiin liittyy.  Lisäksi Varsinais-Suomen ja Satakunnan Solarleap-hankkeet kertovat mitä hankkeissa on saatu aikaan.  Tarkempi ohjelma … Lue lisääKOHTI MEGAWATTILUOKKAA -aurinkosähköseminaari