Aurinkosähkö kiinnostaa taloyhtiöissä – miten esteet ylitetään?

Paikka: Aalto-yliopisto, Töölön kampus, Arkadia-rakennus, Lapuankatu 2, 00100 Helsinki, luentosali Valio Aika: keskiviikkona 31.10.2018 klo 16:30-19:00 Ohjelma 16:30 Puheenjohtajan alkusanat: Miksi kuluttajien rooli on tärkeä energiamurroksessa? Smart Energy Transition -hankkeen johtaja, professori Armi Temmes, Aalto-yliopisto 16:35 Taloyhtiöiden osakkaille suunnatun aurinkosähkökyselyn tulokset: aurinkoenergia kiinnostaa paljon, mutta sen pitäisi olla myös helppoa FinSolar taloyhtiökokeilun projektijohtaja ja tutkija Karoliina … Lue lisääAurinkosähkö kiinnostaa taloyhtiöissä – miten esteet ylitetään?

Vuoden aurinkoteko 2018 – palkinto Karoliina Auviselle

Aurinkoteknillinen yhdistys valitsee vuosittain Vuoden Aurinkoenergiateon. Valinnan kohde on henkilö, yritys, yhteisö tai vastaava, joka on edistänyt omalla toiminnallaan aurinkoenergian näkyvyyttä ja käyttöä Suomessa. Vuoden Aurinkoenergiateko 2018 – palkinnon saajaksi valittiin Karoliina Auvinen, Aalto-yliopisto. Karoliina Auvinen on tehnyt vuosia korvaamatonta työtä aurinkoenergian edistämisen puolesta Suomessa. Erityisesti valinnassa painotettiin taloyhtiöiden aurinkosähköhaasteisiin liittyvä selvistys- ja valistustyö kuluneen … Lue lisääVuoden aurinkoteko 2018 – palkinto Karoliina Auviselle