Aurinkosähköä kotiin -kampanja kerää tarjouksia kuluttajakohteisiin

Motiva kerää yrityksiltä tarjouksia aurinkosähköjärjestelmien mallikohteista aurinkosähkökampanjaan. Kuluttajat pääsevät vertailemaan avaimet käteen -järjestelmiä toimittavia yrityksiä sekä laite- ja hintatietoja Aurinkosähköä kotiin -kampanjasivulla 4.maaliskuuta alkaen. Kampanjan yhteistyökumppanina on Suomen Omakotiliitto. Aurinkosähköä kotiin -kampanjassa kerätään tänä vuonna toista kertaa valtakunnallisesti tarjouksia omakotitaloihin sekä rivi- ja kerrostaloihin tai pk-yritysten käyttöön soveltuvista aurinkosähköjärjestelmistä. Pienempi 3-6 kWp:n järjestelmä soveltuu useimpien … Lue lisääAurinkosähköä kotiin -kampanja kerää tarjouksia kuluttajakohteisiin

Uusi jäsen: Scanoffice Oy

Toivotamme tervetulleeksi uusimman yhdistyksen jäsenen, Scanoffice Oy! Scanoffice Oy on osa Scanoffice Group:ia, jonka yhteenlaskettu liikevaihto oli vuonna 2017 n. 33 miljoonaa euroa ja se työllistää vakituisesti lähes 45 työntekijää. lisätietoja yrityksestä: https://www.scanoffice.fi/yritys/