Finsolar-hankeen pikakysely aurinkoenergialiiketoiminnoista Suomessa. Huom! vastausaikaa jatkettu toistaiseksi

Aurinkoenergian palvelu- ja rahoitusmalleihin liittyen tapahtuu alalla nopeaa kehitystä, joten Finsolar-hanke kartoittaa nopeasti minikyselyllä yritysten ja organisaatioiden palvelutarjonnan tilannetta tällä hetkellä.

Vastaaminen kestää vain 2 minuuttia, joten täyty kysely heti. Se löytyy sivulta  http://goo.gl/forms/qdBfHkHwwc.

Vaikka 22.9 mennessä tulleet vastaukset julkaistiin FinSolarin seminaarissa 24.9., on kysely vielä avoinna, ja lisävastauksia voidaan hyödyntää projektissa ja muualla myöhemmin.

Tulokset on lähetetty 21.9. mennessä vastanneille tiedoksi ja tarkistettavaksi. Kyselyn tulos eli lista palveluja tarjoavista yrityksistä on esitelty Aurinkomarkkinat vauhtiin! –seminaarissa 24.9. http://www.finsolar.net/?p=2524. Tulokset julkaistaan FinSolar-hankkeen nettisivuilla seminaarin jälkeen.

Kyselyä saa mielellään levittää eteenpäin niin, että se tavoittaisi mahdollisimman monen aurinkoenergiapalveluja tarjoavan yrityksen.