Kokouskutsu

Yhdistyksemme vuosikokous pidetään keskiviikkona 27.3.2019 Helsingissä. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset vuosikokousasiat. Kokouksen päätteeksi Scanoffice Oy:n edustaja esittelee yritystä.

Aika:                     27.3.2019 klo 18.00
Paikka:                 NAPS Solar Systems Oy
Osoite:                 Ruosilankuja 4, 00390 Helsinki

Tervetuloa !

Porvoossa 11.3.2019

Paikka: Aalto-yliopisto, Töölön kampus, Arkadia-rakennus, Lapuankatu 2, 00100 Helsinki, luentosali Valio
Aika: keskiviikkona 31.10.2018 klo 16:30-19:00

Aurinkoenergian älykäs hyödyntäminen kiinteistöissä

9.00 – 9.20 Aurinkoteknillinen yhdistyksen toiminta , luotettava aurinkotoimijan periaatteet, Markus Andersen, ATY

Aurinkoenergiaseminaari, Tampere 20.4.

Biobisnestä Pirkanmaalle – hanke järjestää aurinkoenergiaseminaarin Tampereella. Tapahtuma on tarkoitettu kaikille aurinkoenergiasta kiinnostuneille.  Seminaarissa kuulet uusimmat kuulumiset aurinkoenergiasta. Luennoitsijoina toimivat alan asiantuntijat sekä laitetoimittajien kokeneet edustajat.  Pääpuhujana toimii Lähienergialiiton toiminnanjohtaja Tapio Tuomi.

Tervetuloa ATY:n vuosikokoukseen!

Vuosikokouskutsun lisäksi kirjeestä löytyy tuoreita uutisia aurinkoenergian alalta.Aurinkoteknillnen yhdistys ry:n jäsenet kutsutaan täten vuosikokoukseen joka pidetään tiistaina 10.4.2018 klo 18.00 alkaen Paikka : Onninen Oy,Mittalinja 1, 01260 Vantaa. Isäntä: Arto Koivisto

SMART banneri ISO 5295
LÄMPÖÄ-hankkeen aloitusseminaari ja työpaja 16.5.2017 klo 9.00 – 13.30
Paikka: ICT-talo, Potkuri, Joukahaisenkatu 3A, Turku

Uusiutuvan energian laajamittainen käyttö edellyttää, että lämpöenergiaa voidaan varastoida lyhemmäksi tai pidemmäksi ajaksi. Lämmön varastoinnissa on vielä omat haasteensa – mutta samalla myös mahdollisuus suomalaiselle osaamiselle ja osaajille.

SunRetu-hanke järjestee yhdessä Aurinkoteknillisen yhdistyksen kanssa Aurinkotori-tapahtuman Tammelantorilla. Tapahtumassa esittelyssä aurinkoenergiaa hyödyntäviä ratkaisuja.  Aurinkotori järjestetään yhdessä Ympäristötorin kanssa, jossa puolestaan esillä kierrätys ja puutarha.

Tervetuloa KOHTI MEGAWATTILUOKKAA -aurinkosähköseminaariin!

Aika ja paikka:
To 4.5.2017 klo 8.30-15.30, ICT-talo, Joukahaisenkatu 3, TURKU

Solarleap-hankkeet, Turun AMK ja SAMK kutsuvat kaikki kiinnostuneet mukaan kuulemaan ja keskustelemaan  aurinkoenergian hyödyntämisen seuraavista askeleista Suomessa.  Aurinkoenergia-alan johtavat asiantuntijat kertovat mitä mahdollisuuksia ja haasteita megawattiluokan aurinkosähkölaitoksiin liittyy.  Lisäksi Varsinais-Suomen ja Satakunnan Solarleap-hankkeet kertovat mitä hankkeissa on saatu aikaan.

Aika: 28.3.2017, klo 13-15
Paikka: http://connect.funet.fi/uae
Kohderyhmä: Alan opiskelijat ja opettajat, energia- ja rakennusalan ammattilaiset ja muut aurinkolämmöstä kiinnostuneet henkilöt

Arvoisa  ATYn jäsen,

Kokouskutsu

Yhdistyksemme vuosikokous pidetään keskiviikkona 29.3.2017 Helsingissä. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset vuosikokousasiat. Kokouksen päätteeksi Naps Solar Systemsin edustaja kertoo aurinkouutisia.

Yritysjäsenet: Luotettavat toimijat Suomessa